Tento produkt je už za svojím športovým vrcholom. Pozri sa na ponuku a vyber si nový produkt, ktorý garantuje, že lepšie zodpovedá súčasným požiadavkám športovcov.
Objednávacie číslo: 25514
Tento produkt už nemáme v ponuke
Akčná cena je platná 3.6.-10.6.2017
Korčule na inline hokej Tempish Triton DSX sú určené pre výkonnostný a profesionálny hokej. Podvozok korčule je vyrobený z odľahčenej vystuženej zliatiny hliníka. Kvalitné kolieska sa otáčajú na ložiskách najvyššej triedy ABEC 9. Vnútrajšok topánky je anatomicky navrhnutý presne na nohu hráča.
Technické parametre:
Podvozok korčule je vyrobený z odľahčenej zliatiny hliníka. Môžete sa spoľahnúť na ľahkosť, pevnosť a odolnosť proti poškodeniu. Povrch topánky je potiahnutý odolným PVC. Ide o technický nylon s povrchovou úpravou thermo form. Topánka je odolná proti poškriabaniu alebo iným odreninám, ktoré vznikajú pri hre.
Korčule sú osadené dvomi menšími kolieskami veľkosti 70 - 80 mm a dvomi väčšími kolieskami vo veľkosti 72 - 84 mm. Veľkosť koliesok a korčúľ je rôzna: 37-47 = 70/72 mm, 39-41 = 72/76 mm, 42-44 = 76/80 mm, 45-47 = 80/84 mm. Tvrdosť koliesok je 74A. Kolieska sa otáčajú na ložiskách najvyššej triedy ABEC 9. Ložiská sú pochrómované, teda nekladú kolieskam pri otáčaní žiadny odpor a hokejista dosiahne pri korčuľovaní maximálnu rýchlosť.
Vnútro topánky je anatomicky navrhnuté presne na nohu hráča vďaka materiálu CAMBRA 26 Z. Škrupina topánky je anatomicky tvarovaná najmä v citlivej časti členka. Bandáž je navrhnutá s pamäťou na báze latexu. Trojdielny jazyk topánky je vyrobený z odolného PVC a potiahnutý 8 mm vrstvou filcu.
Podvozok korčule je vyrobený z odľahčenej zliatiny hliníka. Je ešte vystužený prelismi a povrchovo upravený technológiou ALOX. Je teda ľahký, ale súčasne dostatočne pevný a odolný proti povrchovému poškodeniu.
Kolieska sa otáčajú na ložiskách najvyššej triedy ABEC 9. Ložiská sú pochrómované, teda nekladú kolieskam pri otáčaní žiadny odpor a hokejista dosiahne pri korčuľovaní maximálnu rýchlosť.
Korčule sú osadené dvomi menšími kolieskami veľkosti 72 mm a dvomi väčšími o veľkosti 76 mm. Kolieska o tvrdosti 84A sú navrhnuté vo viaclúčovom prevedení.
Povrch topánky je potiahnutý odolným PVC. Ide o technický nylon s povrchovou úpravou thermo form. Topánka je odolná proti poškriabaniu alebo iným odreninám, ktoré vznikajú pri hre.
Vnútro topánky je anatomicky navrhnuté presne na nohu hráča vďaka materiálu CAMBRA 26 Z. Škrupina topánky je anatomicky tvarovaná najmä v citlivej časti členka. Bandáž je navrhnutá s pamäťou na báze latexu. Dvojdielny jazyk topánky je vyrobený z odolného PVC a potiahnutý 8 mm vrstvou filcu.
Technológia | Tempish Air Comfort System , Tempish IC-Identification Control , Tempish DNA , Tempish IPCC |
---|---|
Pohlavie | muži |
Priemer koliesok | 70 mm, 72 mm (2x) + 76 mm (2x), 72 mm, 76 mm (2x) + 80 mm (2x), 76 mm, 80 mm, 84 mm |
Tvrdosť koliesok | 74A |
Počet koliesok | 4 |
Trieda ložísk | ABEC 9 |
Farba | čierno-oranžová |
Brzda | nie |
Systém zapínania | šnúrky |
Rám | hliníkový |
Kategória korčule | hokejové inline |
Štýl jazdy | inline hokej |
Rýchlosť | 60 |
Ovládateľnosť | 100 |
Korčule sú vybavené špeciálnou technológiou Tempish DNA, ktorá vystužuje najviac namáhané miesta, aby korčule vydržali zvýšené nároky užívateľa a zároveň odolali horšiemu zaobchádzaniu. Zosilnené miesta sú v oblasti päty, špičky a bokov. Prispôsobené sú aj horné pútka pre časté uťahovanie šnúrok.
Na detail technológieTento produkt je ako každý iný vyrobený v častiach východnej Ázie, ale Tempish využíva ako jeden z mála svetových výrobcov jedinečný spôsob kontroly od výroby, distribúcie až po predaj. Jedná sa o systém kontroly IC - Identification Control. Všetky kolieskové korčule Tempish sú starostlivo identifikované od začiatku výroby až po koniec ich životnosti. Tým je zaručená ich 100% kontrola a štatistické dáta, ktoré sú nevyhnutné pre vývoj a zdokonaľovanie korčúľ Tempish.
Na detail technológieIdeálna pozícia podvozku voči skeletu zabezpečuje šasi špeciálnej konštrukcie IPCC - Ideal Position Control Chassis. Podvozok je konštrukčne navrhnutý tak, aby pomocou niekoľkých kotviacich prvkov skelet a podvozok perfektne sedeli. Rozmiestnenie kotviacich prvkov je určené na základe dlhoročných praktických skúseností výrobcu.
Na detail technológie