Brno FAQ


3 minút čítania


Môžem dopredu zistiť, či je tovar na predajni?

ÁNO. Po nájdení vybraného produktu môžete kliknúť na odkaz „Dostupnosť: overiť na skladu“. Potom sa vám zobrazí počet kusov, ktoré sa v súčasnej chvíli na predajni nachádzajú. Pokiaľ chcete mať absolútnu istotu, že tovar pre vás bude pripravený, je možné si ho telefonicky rezervovať na čísle + 420 530 503 118.

Je možné si tovar na predajni dopredu zarezervovať?

ÁNO. Pokud chcete mať istotu, že máme vami vybraný tovar skladom, zavolajte na telefonné číslo +420 530 503 118 a tovar vám radi zarezervujeme.

Máte skladom všetko, čo ponúkate na internetu?

NIE. Predajňa nie je hlavným skladom a má veľmi obmedzené skladovacie možnosti. Hlavný sklad, ktorý obsahuje 82 % tovaru, ktorý ponúkame na webe, je mnohonásobne väčší. Do predajne preto vyberáme vždy len najžiadanejší sortiment podľa aktuálnej sezóny.

Chcel/a by som si vybrať tovar doma a na predajni si ho len vyzdvihnúť. Je to možné?

ÁNO. Nie je nič jednoduchšie. V internetovom obchode si tovar vyberte a vložte ho do košíka. Pokiaľ by ste potrebovali pred nákupom radu, vždy vám rád a ochotne poradí niektorý z našich produktových manažérov. Po odoslaní objednávky bude následujúci pracovný deň tovar pripravený na predajni na vyzdvihnutie. Aby sme vám mohli tovar rýchlo odovzdať, budeme od vás potrebovať informáciu, o aký produkt sa jedná a na aké meno ste si ho zarezervovali. Po zaplatení môžete ísť nové športové potreby ihneď vyskúšať.

Môžem na predajni reklamovať tovar, ktoré mi bolo zaslané poštou alebo prostredníctvom PPL?

ÁNO. Avšak je nutné dodržať bežný reklamačný poriadok. Teda vyplniť reklamačný protokol, ktorý nájdete v užívateľskej sekcii po prihlásení sa do svojho profilu, vytlačit ho a spolu s faktúrou ho priniesť na predajňu. Pozor, táto reklamácia nemôže byť vybavená ihneď na predajni – tovar tu len zanecháte na posúdenie.

V prípade výmeny za inú veľkosť je postup úplne zhodný. Len je nutné do reklamačného formulára doplniť poznámku, že požadujete vymeniť tovar za menší alebo väčší, a túto požadovanú veľkosť vo formulári uviesť. Pozor, k výmene nedôjde ihneď na predajni, tovar tu len zanecháte na vrátenie.

Môžem na predajni platiť kartou?

ÁNO. Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Mastercard a Maestro. Platbu kartou oznámte prosím predavačovi vopred.

Získam nákupom na predajni kredity?

ÁNO. Pri predaji stačí nahlásiť e-mail, pod ktorým nakupujete, a kredity sa vám načítajú rovnako ako pri objednaní cez internet.

Máte otvorené aj cez víkend?

ÁNO. V sobotu máme otvorené od 9:00 do 12:00 hodín. Od pondelka do piatku je otváracia doba od 10:00 do 19:00 hodín, poludňajšiu prestávku máme od 12:00 do 12:45.

Dokáže mi predavať naozaj poradiť?

ÁNO. Naši predavači prechádzajú pravidelným školením dodávateľov a výrobcov. Športu rozumia, sami sú aktívnymi športovcami a s väčšinou produktov sa stretli na niektorom z našich mnohých testovacích dňoch.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Máte inú otázku? Neváhajte a kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 530 503 118 alebo e-mailom na prodejna@sportobchod.cz.